miércoles, 30 de julio de 2008

TEIX matinal







Aprovechando que hoy es san Abdón y San Senén he subido al Teix para estirar las piernas. He subido por el cami de ses Basses , creo, aunque hay varias variantes. , y he bajado por el pas de....( ver fotos)



Ha habido muchos tramos de camino que o no los habia hecho nunca o que blanda es la memoria ...( a ver si va a resultar que en vez de quedarme un 2% por descubrir de tramuntana, me queda un 22%...)

3 comentarios:

sebastiabarcelo dijo...

Sembla que coneix la baixada. Per unes roques que peguen a una torrentera i després a la font del Poll?. Em sap greu que els noms em costa déumi ajuda redordar-los. Que vos sapiga bona la paella. Diumenge partesc amb na Linita cap a l'India (s'apostrofa perqu`comença per I tònica) ; )

Bergant dijo...

Como dices la zona de ses Bases es muy grande y ofrece muchas posibilidades. En Marzo, con la salida del GEM con Bernat, iniciamos y finalizamos la ruta por esa zona, y me pasó lo mismo. Había tramos que recordaba y otros que dudaba, pero que seguro que hemos hecho en esos años en que no fallaba los jueves tarde.
Ah! I pren nota de les lliçons d´en Sebastià. Per cert, bon viatge Sebas! Hi ha res de nou amb la publicació del teu llibre?

sebastiabarcelo dijo...

Sembla que el llibre del conte xinés es fa esperar. Tal volta per setembre. Bon estiu i que comencem setembre amb ganes