domingo, 23 de marzo de 2014

De Lluc a Sóller

Anar per la Serra de Tramuntana “també és caminar sense grimpar (trepar)”.

Jo tinc el meu clàssic que és anar de Lluc a Sóller.
Aquesta ocasió l’he fet passant pel “camí dels cingles”.
Distància: uns 25 km.
Temps: 7 hores.

En Sebastià m’ha acompanyat fins que va començar a ploure, després ens hem retrobat a Sóller.

La ruta no té cap secret: Es tracta de recorre algunes de les grans finques de Tramuntana: Son Massip > Son Nebot > Turixant > Cal Reis > Binis > Monnaber > Ses Cabanes > Es Marroig.

Lo millor, l’arribada a la meva estimada vall de Sóller; poc a poc, desitjant que s’aturés el rellotge, caminant a través d’alzines, oliveres i marjades, fonts, tarongers, flaires de primavera i un bon cafè amb pastis de poma a Sóller.

Què més es pot demanar ¡¡.


No hay comentarios: