martes, 29 de marzo de 2011

Racons de Mortitx i d´Ariant

On estan els raconers hi ha la Cova Estreta
Pesquera des Gat
Musclo de ses Cordes
Un te amb vistes al Cingle Verd. Que mès es pot demanar?
Petits apunts a la crònica d´en Nomisx.
Ja vos vaig dir que en Correcamins havia publicat alguna cosa d´aquest crui:
http://raconstramuntana.blogspot.com/2008/02/la-corona.html
I en aquesta publicació d´en Correcamins ja li faig comentari que havia més coses que havia per veure en aquell indret.
Es clar que me referia a les coves que sabía de l´existència.
El 4 de maig del 2002, amb la meva doneta, vaig fer un vivac per allà, i aquell dia vaig localitzar una de les coves i no vaig trobar la cova estreta, que era la que cercava, i això que ara veig que vaig pasar per devora. D´ençà no havia tornat a cercar-la. Ho tenía com a deures pendents, però no era d´allò que me donàs presa perquè de totes maneres sabía de la seva estretor i que jo no me ficaría dins l´interior.
I seguim tenint deures per aquests redols...

1 comentario:

Anónimo dijo...

EL QUE PREN EL TÉ COM LI DEIS.