miércoles, 30 de mayo de 2007

Anem a Sa Dragonera aquest dissabte ¡¡¡

Aquest dissabte anirem a visitar l'illa de Sa Dragonera, tal com s'havia anunciat. El patró de barca LA MARGARITA ens portará al Port de Cala Lladó, desde Sant Elm.

La proposta podria ser :

- A les 08:30 partirem del Parking de Carrefour.
- A les 09:30 arribariem a Sant Elm, cercarem aparcament i ens dirigirem al Port.
- A les 09:45 sortida del Port a bord de la barca (cabuda màxima 33 places), previ pagament de 10 Euros, el mínim de persones ha de ser de 10.
- Una vegada a Dragonera, recorrer el itineraris marcats (Far de Na Popia, Far de Llebeig, Far de Tramuntana) o lo que el grup estimi adient.
- Tornada a Sant Elm amb la darrera barca (cap a les 16:00)


Us agrairia que deixeu comentaris a aquest missatge indicant si vendreu. Ja tinc una llista preliminar, pero no estaria de mes veure si la proposta te sortida.

Una darrera questió. La previsió del temps no es massa bona per el dissabte. En principi no hauria de afectar a la caminada, pero si el patro creu que no podem pasar hauriem de cercar una alternativa. Per tant, estau atents al BLOG a partir del divendres horabaixa, per veure si hi ha novetats. Si no ni ha, ens veurem a CARREFOUR.

3 comentarios:

betubadeu dijo...

Acabo de mirar (viernes 9:00) varias webs de meteorologia (meteocat.com / weatheronline.co.uk / windguru.cz) y coinciden mas o menos en que estará un poco movidito por la mañana y más tranquilo por la tarde.

El que tendrá la ultima palabra será el barquero. Si dice que se puede salir, confiad en él.

Au, que os divirtais
Fernando S-C

Correcamins dijo...

Parece que existe un cierto riesgo de mal tiempo (20-30 % probabilidades de lluvia), que, me parece a mi personalmente que será menos. No obstante, coincido con Batubadeu, que la última palabra la tenga el barquero. En caso de hacer "mal tiempo", los conocedores de la Tramuntana-Sud podrían tener preparado un PLAN B. En principio, ¿se confirma que? LA SALIDA SERÁ A LAS 8,30 HORAS, en lugar de a las 8,00 horas.

nomisx dijo...

De momento se mantiene sin problemas. La previsión ha mejorado sensiblemente. Mantenemos todo tal y como esta planteado. El hecho de que este un poco tapado hasta nos puede venir bien. Nos vemos en CARREFOUR para salir a las 08:30, aunque yo llegaré un poco antes. Saludos.