sábado, 4 de agosto de 2007

Per la costa d'Estellencs

Aquest dissabte, a la Platja d’en Pruaga (Estellencs) no hi havia “ola de calor”, més al contrari, la frescor i ombra a una petita platja de fines pedretes, varen fer les delícies dels dos afortunats que s’atreviren a baixar per un senzill “pas”, situat a uns 300 metres del mirador Ricardo Roca, però per un terreny “brut” (molta vegetació de la que deixa senyals) i molt pendent.

Després del reglamentari bany (amb “contacte con medusa incluido”), i la descoberta d’una font que brollava bastant aigua, la tornada per la pista que els propietaris de Ca’n Pruaga varen construir, i la trobada amb els propietaris (uns francesos) varen fer el trajecte menys agradable.

(Lo diré en castellano), la conversación con los dos franceses fue desagradable, pues no admiten para nada que se pase por su finca, ni solicitando permiso previamente. Les informé que incluso los más reacios propietarios dejan pasar por sus fincas si se lo piden previamente, pero estos franceses se creen que Ca’n Pruega es inaccesible, … salvo para algunos, pues nosotros ya conocemos un paso directo, que usaremos SIEMPRE que nos apetezca.

2 comentarios:

Edu i Marina dijo...

Hola!!
M'estava informant sobre com porder arribar a la platja de Can Pruaga i he topat amb el vostre blog, l'únic que dóna una referència clara sobre com accedir-hi per terra.
En una ocasió ja hi vaig anar a propòsit i no vaig ser capaç de trobar-ho!
Si em podeu explicar breument com arribar-hi us estaré molt agraït!
No cal dir que jo també sóc un explorador incansable de Mallorca i us puc explicar qualcun secret a canvi del vostre! ;-)

Una abraçada

Edu
mochilaymanta@gmail.com

PD:Si voleu podeu donar un cop d'ull al meu blog. www.alestperloest.blogspot.com Exploració a gran escala!!

Edu i Marina dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.