miércoles, 18 de noviembre de 2009

Puig d´en Guida

Sa paret des Moro
Puig des Campàs i puig de So Na Vidala. Al fons s´Esclop. A contrallum el puig d´en Farineta i sa Dragonera En el cim del puig d´en Guida
Can Farineta
Aquest diumenge passat, aprofitant que acompanyava al meu fill Illan a un partit de fútbol a s´Arracó, vaig estirar un poc les cames per les muntanyetes.
L´inici des del poliesportiu de s´Arracó, i agafant el camí de Castellàs, vaig arribar fins a la casa de can Farineta, una pena de com s´està degradant aquesta casa. Llavors vaig deixar el camí, per dedicarme a cercar bolets: una pèrdua de temps perquè no vaig trobar res.

Per acabar de pujar i fer algo de profit vaig assolir el cim del puig d´en Guida (337m.) amb una bona vista. Vaig davallar rodejant el puig d´en Corsó, arribant de nou a can Farineta i de nou al poliesportiu, per veure el final del partit.

PD. S´Arracó 3- Son Oliva 1.

1 comentario:

pmmp dijo...

Quins records em duen aquests indrets! Veig que la casa de Can Farineta està més o manco com la record (amb el rellotge de sol) però se nota el pas dels anys.

Les meves primeres passes per la muntanya les vaig donar de nin per aquestes muntanyes ja que teniem una casa a s'Arracó.

Cada cap de setmana hi anàvem i me passava es dia enfilat per dins es pinars, enfilant-me per ses roques...

Des de ca nostra passàvem sempre per davant Can Farineta per pujar es Puig d'en Farineta. No sé com deu estar ara es tema de pas ja que abans anàvem per dins les marjades d'un lloc a l'altra sense problemes però d'això en fa més de 15 anys.

Saludos